fredag 14. januar 2011

Dance...dance..dance:)

De 3 siste dagene har stortsett bestått av dansing og trasking i West Hollywoods gater. Resultatet er 2 (ekstremt) støle skrotter. Det er klart at man ikke sparer på kruttet når man er omringet av superspreke amerikanske dansere:)

 Morgenstrekk på Banana Bungalow...

Camilla trenger behandling!!! I morgen er det pedikyr og manikyr som står på programmet. 30 $, smack, smack!


Bak den blå bilen ligger Edge ( hvor vi danser) og Golds Gym hvor vi pleier å pumpe litt med Arnold Scwartznegger. 


It´s HOT!! Kos dere videre i nord og følg med videre...:)


2 kommentarer:

  1. Anne, dette ser og høres FANTASTISK ut!! Fine bilder : )) Dansing, sushi, sol og sommer. DET er noe å glede seg over, når snøstormen rusker og bøkene kaller her i NORD! Lever med deg jeg , hehe.. så dere får være like flinke fremover og rapportere. Nå er det snart fest hos Bjønnes :D adios

    SvarSlett
  2. Fint at dere blogger, Anne:) jeg henger meg på, jeg også! Dere er så tøffe! og jeg syntes det er veldig morro å følge med! Lever litt med jeg, også vettu:)

    Smil fra Torunn på landet:)

    SvarSlett